zondag 13 februari 2011

Zondag 13-02-2011

Ik heb men titel zo'n beetje aangepast, allee mn banner. 
hul·la·ba·loo also hul·la·bal·loo (hŭlˈə-bə-lo͞oˌ)
noun pl. hul·la·ba·loos also hul·la·bal·loos
Great noise or excitement; uproar. See Synonyms at noise.
 Het is mijn favoriete woord in het engels! 
Ik ben dus zonet naar het stoffenspektakel geweest, en ik vond het eigenlijk heus niet zo'n spektakel :(.
Ik kwam toe en moest nog honderden meters te voet naar de hal, de helemaal achterste hal! En ik kwam binnen, en zag oooh mooie stofjes! Dan ging ik naar de volgende kraam, ooh allemaal dezelfde mooie stofjes, en wat verder nog.. dus jah.. En 6 euro per meter vond ik ook niet zo spectaculair..
Maar! Ik heb wel een hele leuke ordeningsdoos gekocht! :D Al mijn garen kunnen er in, mijn knopen, mijn haakjes, echt alles zit er prachtig mooi in opgeborgen! Heb geen mooie foto aangezien mijn batterijen plat zijn, en ik er geen andere in huis heb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En! Mijn secret monkey is af! :D Ik heb niet kunnen wachten tot morgen voor valentijn, en aangezien wij geen valentijnvierende mensen zijn is het niet zo erg :p Alleen had ik ook een groot mooi kaard met "happy valentine's day" op :p.
Nog tien daagjes en het is mijn verjaardag! :D

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief aapje :) Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! ^^, Ik heb erg genoten van mijn verjaardag, en het zindert nog na.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen