maandag 7 februari 2011

Maandag 7-02-2011

Ik heb alweer een nieuwe hobby, oh lang leve de creativiteit! Neen dat betekent niet dat ik de aapjes achterwege laat, maar ik ben maar al te snel dingen een beetje beu. (ben steeds verwondert dat ik vriendje lief niet beu word! Een wonder op zich!).
Ik scimde zo een beetje van blog tot blog op zaterdag, en ik zei nu is het genoeg! Ik wil ook zo leuk kunnen haken, dus sprong ik mn auto in, reed naar boekenvoordeel, en waw! Ik vond er echt een heel leuk boek!
"Lieve knuffels zelf haken", het is een heel goed boek voor beginners, ook al duurde het tot zondag rond zo'n uur of 14 vooraleer dat ik door had dat ik ferme fouten aan het maken was, en dat daardoor men cupcakeje wat raar was uitgevallen!
Maar ziehier wel een leuk resultaat, m'n eitje ^^,.
En wat ik ook nog wil maken is een mooi stoffen cover voor mijn agenda! Ik zag er zo liggen in een boekenwinkel van "lief!" en dacht neen, 45euro ga ik daar niet aan uitgeven, ik ga dat gewoon zelf maken!
Nu moet ik gewoon nog de courage vinden om eraan te beginnen.

Ik heb zojuist ook stofjes "gewonnen" op Ebay, toen ik dit vertelde aan m'n vriend, wees ie me derop dat dat niet winnen is, want ik moet nog altijd betalen, maar toch! Ik ben blij met m'n stofjes, en ik kijk er naar uit om ze in mijn post te vinden!
Foto's komen er zeker van!
Wat ik met mijn stofjes ga doen weet ik zelf niet, ik zie wel eens ik ze in mijn handen heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten