zaterdag 12 februari 2011

zaterdag 12-02-2011

Zodus is mijn aapje nog steeds niet toegekomen in Ierland, spijtig vind ik, en ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat hij toch nog gaat toekomen.
Nu ben ik een secret monkey aan het maken, voor men liefie lief, hij wou er eentje, dus ga ik hem eentje geven op valentijn! Ook al zijn wij (ik volg hem hier gewoon in anders kom ik zielig over) geen valentijn-vierende mensen. Neen, wij vieren elke dag ons liefdevol samenzijn. Stiekem zou ik het toch eens heerlijk vinden om eens verrast te worden! Op valentijn dan..
Het haken heb ik echt te pakken! Ik vind het leuk, het doet mijn vingers niet meer zo'n pijn en ik vind de resultaten echt enorm cute!

Ik ga wel iets moeten doen aan een originelere presentatie van mijn spulletjes, maar voor nu, ziehier! Lil miss cupcake! :)
Morgen is een heuse dag! Morgen vindt het plaats in Flanders Expo in Gent. Ik ben echt benieuwd! Nu skim ik ebay af in de hoop van echte leuke stofjes te vinden, maar het probleem met dat is dat die zo mini zijn, dan moet je 5 euro geven voor een stom lapjes stof van 56cm op 45cm ofzo. Dus ik ben echt excited :D!

Oh ja en ik tel af! Binnen 11 daagjes is het mijn verjaardag! Ik word dan 25 lentes jong! :D

1 opmerking:

  1. Hoi Marshie,
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik zal gauw de link van het patroon plaatsen op mijn blog. Over de gaatjes...heb je dit met 4mm haaknaald gehaakt. Ik zou zelf 2,5 mm pakken gebruik ik het meeste, ik denk dat dat al scheelt. Doe je het meerderen en minderen wel goed? Dat deed ik in het begin dus verkeerd waardoor er gaten ontstonden. Ik heb toen een youtube filmpje erbij gehaald om het goed te leren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik wens je nog veel haakplezier!
    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen