vrijdag 18 maart 2011

Wat te doen op een vrij verlof dagje?

Ha dat is simpel! Ik mocht vandaag achter mijn handtas die ik met Glam It* had gewonnen! ^^, In Antwerpen welliswaar!!
Je moest een verhaaltje schrijven over het grappigste item in je handtas. Mijn grappigste item was mijn zelfgehaakte muffin ^^,.
Het is van Object, wel vele handige compartimentjes!
Wat heb ik daarna gedaan? Naar de kringloopwinkel gereden in Gent, en daar een kasje gekocht voor 20 euro. Nu manlief gaat weer vragen "waarom breng jij toch zo'n brol mee naar huis?". Maar ik vind het gewoon leuk, hij vindt mij leuk, dus moet hij het maar aanvaarden ^^,.
Hier is het kastje.. Nog helemaal onder constructie as you can see.. Maar ik vond de krullingskes op de deur zo mooi, en de pootjes ook..
Op het eindresultaat zal je nog een beetje moeten wachten ^^, 
Have a weekend to remember!
Greetings

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor je leuke reactie op mijn blog ik ga je zeker volgen hoor Groatjes Dietlinde van bij lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen