donderdag 3 maart 2011

speak

It is not because you don't hear of me no more, that I no longer speak..

Ik ben hier volop bezig met allerlei creaties! Maar! Mijn batterijtjes willen duidelijk niet meewerken, want ik plug ze in mijn computer (heb coole plug-it batterijtjes die je via usb kan opladen ^^,), en ze weigeren momenteel dus om op te laden.. hopelijk één deze dagen willen ze wel meewerken.

Ik heb ondertussen een appel, cactus een monkeysock,.. gemaakt, en de foto's zullen zeker volgen :).

Ik doe ondertussen mee met mijn eerste swap! Spannend eh!! :D Het is "het grote voorjaarsswap", je moet er min 10 in steken, gekocht of zelfgemaakt met het thema "het voorjaar" in je achterhoofd. Ik ben echt benieuwd! Zelf weet ik nog niet goed wat ik er allemaal in ga steken in mijn envelop die naar nederland moet.. dus als je ideetjes weet.. let me know please! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten